Departament d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística

Recull de notícies

Tesis doctorals

Llibre d'Abstracts de les I Jornades d'Investigadors Predoctorals
Presentació del llibre d'abstracts de les Jornades, ja disponible en format electrònic
Lectura de tesi doctoral: "Simulation of flowering plants" d'Olga Petrenko
Divendres 12 de desembre de 2014
Sala d'actes P-IV
12/12/2014
Tesis doctorals
Lectura de Tesi Doctoral "Diffusion tensor imaging in acute ischemic stroke: the role of anisotropy in determining the time of onset and predicting long-term motor outcome"
Autor: Josep Puig Alcántara
Data: dimecres 3 de desembre de 2014
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Medicina
Directors: Dra. Ma. del Mar Castellanos Rodrigo, Dr. Joaquín Serena Leal i Dr. Josep Daunis i Estadella
Lectura de Tesi Doctoral "Gràfic de control T2 de Hotelling per a dades composicionals"
Autora: Marina Vives Mestres
Divendres 28 de novembre de 2014
Sala d'actes P-IV
FGGThesis
Francisco González rep el premi a la millor tesi doctoral en Informàtica Gràfica a Europa.
Concedit per l'associació Eurographics, la cerimònia de lliurament es farà el proper dilluns 7 d’abril
imatge
Computació paral·lela per a la solució de problemes de patrons de moviment
Nacho Valladares ha defensat una tesi doctoral en què es resolen diferents problemes relacionats amb el càlcul de patrons de moviment en bases de dades espai-temporals, amb el disseny i implementació d’algorismes paral·lels en GPUs.
Visualization and Processing of Diffusion Tensor MRI
Ferran Prados, nou doctor del Departament d'IMA
El passat 1 de març de 2012, l'investigador Ferran Prados del Laboratori de Gràfics i Imatge (GILab) de la Universitat de Girona ha defensat amb la màxima qualificació la tesi doctoral "Visualization and Processing of Diffusion Tensor MRI" en la qual presenta una tècnica que millora el procés de diagnòstic de les malalties cerebrals.
02/03/2012
RecercaTesis doctorals
Tècniques innovadores per millorar l’eficiència de les aplicacions gràfiques
Teresa Paradinas ha presentat la seva tesi doctoral "Simplification, Approximation and Deformation of Large Models" -dirigida per Narcis Coll del grup de recerca GGG- que tracta sobre tècniques innovadores per millorar l’eficiència de les aplicacions gràfiques.
14/12/2011
RecercaTesis doctorals