Departament d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística

Cerca de notícies

Recull de notícies

LLibre d'Abstracts de les I Jornades d'Investigadors Predoctorals
Presentació del llibre d'abstracts de les Jornades, ja disponible en format electrònic
La geometria de les bombolles
Conferència "La geometria de les bombolles" (Anton Aubanell)
La tensió superficial impel·leix les membranes de sabó a distribuir-se espacialment en superfícies d'àrea mínima. En aquesta xerrada experimentarem en directe amb bombolles de sabó per obtenir figures d'una gran bellesa que ens permetran visualitzar i entendre diversos conceptes geomètrics.
18/02/2016
Materials del curs 3E: Eines per a l’Ensenyament de l’Estadística a secundària
Els professors Carles Barceló, Pepus Daunis i Glòria Mateu del Departament d'IMAE de la UdG han desenvolupat el curs telemàtic "Eines per a l'Ensenyament de l'Estadística a Secundaria (3E)".
28/10/2015
Curs telemàtic 3E
Curs telemàtic: Eines per a l’Ensenyament de l’Estadística a secundària (3E)
Curs telemàtic per a professors de Secundària de qualsevol àrea interessats a adquirir, actualitzar o reforçar els coneixements bàsics d’Estadística descriptiva recollits en els currículums d’ESO.

Enllaç als continguts:
24/09/2015
Docència
VI Jornades d'ADEMGI "Dinamització i ambientació matemàtica d'un centre educatiu"- 18 octubre 2014
Es presentaran les activitats d'ADEMGI previstes pel curs 2014-15
13/10/2014
JornadesRecercaDocència
Olimpíada Informàtica
Olimpíada Informàtica: classificacions a la fase final
5 alumnes d'instituts de Girona, que assistien a les classes de preparació del departament a la fase final
29/04/2014
Carles Barceló
El doctor Carles Barceló, premi Jaume Vicens Vives a la qualitat docent
El professor Carles Barceló, director de la Càtedra Lluís Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica de la UdG, rebrà el guardó el 6 de setembre en el marc de l'acte d'inauguració de curs de les universitats catalanes que es farà a Girona
29/08/2013
UniversitatDocènciaSocietat
Atorgament de la Distinció de Qualitat de la Pràctica Docent de la Universitat de Girona 2011-2012 al Dr. Carles Barceló
12/02/2013
UniversitatDocència
Logo de l'ANY INTERNACIONAL DE L'ESTADÍSTICA
Any Internacional de l'Estadística
La Càtedra Lluís Santaló i el Dep. d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística s'afegeixen als actes commemoratius de l'Any Internacional de l'Estadística fent la difusió del material de divulgació de l'Estadística que periòdicament publiquen la Societat Catalana de l'Estadística i el Statistics 2013 durant aquest any 2013.
11/02/2013
XLVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2012-13: Sessions de preparació
Sessions de preparació per a la XLVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2012-13 dirigides als alumnes de secundària de les comarques gironines.
23/09/2012
Col·laborem en el Jove Campus de Recerca
Del 2 al 13 de juliol té lloc la 5a edició del Jove Campus de Recerca
06/07/2012
JornadesDocència
Acte de cloenda de l'activitat Anemx+mates
Acte de cloenda de l'activitat Anemx+mates - divendres 18 de maig, a les 18 h.
14/05/2012
Anem x + matemàtiques
Tallers adreçats a alumnes de 4t d’ESO amb una certa destresa i gust per les matemàtiques i la resolució de problemes.
17/01/2012
Course and Open Seminar on Compositional Data Analysis
A short course to provide an introduction to the theoretical and practical aspects of statistical analysis of compositional data, as well as an informal discussion forum on more advanced modelling topics.

Dates: 2-6 July 2012
Organizer: Research Group on Statistical Data Analysis of University of Girona
RecercaDocència
Un projecte dirigit des del GILab guanya la 16a edició dels Premis EPS de PFC
Carles Soler, estudiant d'ETIG, guanya la 16a edició dels Premis EPS de Projectes Final de Carrera (PFC) amb el projecte "Entorn de suport a les KeyImage Notes i Presentation States" dirigit per la Dra. Imma Boada del GILab.
RecercaDocència
XLVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2011-12: Sessions de preparació
Sessions de preparació per a la XLVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2011-12 dirigides als alumnes de secundària de les comarques gironines.

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última