Consell d'Estudiants

18/04/2010
El Pregó de la Festa Major de la UdG
El pregó de la Festa Major

Aquest any, i després d’un cercavila que recorrerà els principals punts del Barri Vell es farà el ja tradicional pregó de la Festa Major de la Universitat de Girona tres personatges coneguts dins l’àmbit universitari.

2duran+, són dos professors de química i un estudiant de doctorat de la UdG que prepararan un espectàcle de màgia, química i humor, per a totes les edats.

L’espectacle d’una durada de prop de mitja hora i combinant els efectes visuals amb la il·lusió de la màgia donaran pas a un taller de danses tradicionals, concerts, tornejos esportius, xerrades, singstar,...

El pregó tindrà lloc damunt l’escenari instal·lat a la Plaça de les Botxes, de La Devesa a partir de les 19.40 hores, just quan arribi el cercavila que recollirà a la gent de la ciutat fins a la inauguració de la ja popular Festa Major de la Universitat de Girona