Càtedra Lluís A. Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica

Recull de notícies

Docència

Descobrim els nous misteris de la ciència
CURS D'ESTIU "Descobrim els nous misteris de la ciència"
Curs d'estiu "Descobrim els nous misteris de la ciència" organitzat per la Càtedra Lluís Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica: 3-7 de juliol 2017.
18/06/2017
UniversitatJornadesDocènciaSocietat
Curs abreujat de Física clàssica i moderna
CURS ABREUJAT DE FÍSICA CLÀSSICA I MODERNA
Curs de 5 lliçons de Física impartit pel Dr. Albert Bramon (UAB).

El curs oferirà una visió global i integradora de la Física i se'n discutiran alguns dels aspectes més rellevants i interessants.
17/05/2017
UniversitatDocènciaSocietat
La geometria de les bombolles
Conferència "La geometria de les bombolles" (Anton Aubanell)
La tensió superficial impel·leix les membranes de sabó a distribuir-se espacialment en superfícies d'àrea mínima. En aquesta xerrada experimentarem en directe amb bombolles de sabó per obtenir figures d'una gran bellesa que ens permetran visualitzar i entendre diversos conceptes geomètrics.
18/02/2016
Materials del curs 3E: Eines per a l’Ensenyament de l’Estadística a secundària
Els professors Carles Barceló, Pepus Daunis i Glòria Mateu del Departament d'IMAE de la UdG han desenvolupat el curs telemàtic "Eines per a l'Ensenyament de l'Estadística a Secundaria (3E)".
28/10/2015
Curs telemàtic 3E
Curs telemàtic: Eines per a l’Ensenyament de l’Estadística a secundària (3E)
Curs telemàtic per a professors de Secundària de qualsevol àrea interessats a adquirir, actualitzar o reforçar els coneixements bàsics d’Estadística descriptiva recollits en els currículums d’ESO.

Enllaç als continguts:
24/09/2015
Docència
VI Jornades d'ADEMGI "Dinamització i ambientació matemàtica d'un centre educatiu"- 18 octubre 2014
Es presentaran les activitats d'ADEMGI previstes pel curs 2014-15
13/10/2014
JornadesRecercaDocència
Carles Barceló
El doctor Carles Barceló, premi Jaume Vicens Vives a la qualitat docent
El professor Carles Barceló, director de la Càtedra Lluís Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica de la UdG, rebrà el guardó el 6 de setembre en el marc de l'acte d'inauguració de curs de les universitats catalanes que es farà a Girona
29/08/2013
Logo de l'ANY INTERNACIONAL DE L'ESTADÍSTICA
Any Internacional de l'Estadística
La Càtedra Lluís Santaló i el Dep. d'Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística s'afegeixen als actes commemoratius de l'Any Internacional de l'Estadística fent la difusió del material de divulgació de l'Estadística que periòdicament publiquen la Societat Catalana de l'Estadística i el Statistics 2013 durant aquest any 2013.
11/02/2013
XLVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2011-12: Sessions de preparació
Sessions de preparació per a la XLVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2011-12 dirigides als alumnes de secundària de les comarques gironines.
23/11/2011

Pàgina 1 de 1Primera   Anterior   Següent   Última