Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Fundacio Josep Pla

Grup 62

Participants a la presentació
Presentació a Madrid del monogràfic sobre Josep Pla publicat per la revista "Ínsula"
Es va presentar al Centre Cultural Blanquerna de Madrid el número de maig de la revista "Ínsula".

A la foto: Ferran Mascarell, Xavier Pla, Juan Manuel Bonet, Arantxa Gómez, Francisco Fuster i Ignacio Peyró.
13/06/2017
Recepció de "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'"
La publiacció de l'Editorial Arcàdia, "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", fruit de la jornada que la Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona va organitzar els dies 9 i 10 de juny de 2016, i el seu ressò a la premsa.
23/03/2017
Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'
Es publica "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", edició de Xavier Pla
L’editorial Arcàdia publica "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", fruit de la jornada que la Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona va organitzar els dies 9 i 10 de juny de 2016.
20/12/2016
litcatbat
Literatura Catalana a Batxillerat: Conferències gratuïtes als centres
En una iniciativa conjunta de l’Institut de Llengua i Cultura Catalanes, la Càtedra Josep Pla, la Càtedra Joan Vinyoli, i la Càtedra de Patrimoni Literari, s'ofereix la possibilitat d’impartir als centres conferències sobre obres incloses al programa de Literatura catalana a Batxillerat i sobre 'El quadern gris' de Josep Pla