Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

Participants a la presentació
Presentació a Madrid del monogràfic sobre Josep Pla publicat per la revista "Ínsula"
Es va presentar al Centre Cultural Blanquerna de Madrid el número de maig de la revista "Ínsula".

A la foto: Ferran Mascarell, Xavier Pla, Juan Manuel Bonet, Arantxa Gómez, Francisco Fuster i Ignacio Peyró.
Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'
Es publica "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", edició de Xavier Pla
L’editorial Arcàdia publica "Proust a Catalunya. Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche'", fruit de la jornada que la Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona va organitzar els dies 9 i 10 de juny de 2016.
20/12/2016
CongresosPublicacions
proust
La jornada d'estudi "Proust a Catalunya. Experiències de lectura (Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche')" reunirà els dies 9 i 10 de juny a Girona lectors, traductors, escriptors, crítics i estudiosos de la literatura per reflexionar i debatre sobre la influència de Marcel Proust en la literatura i la cultura catalanes.
09/05/2016
poster
Disponibles les fotografies i gravacions de la Jornada d'Estudi "El món d'ahir de Joan Estelrich"
Fotografies i gravacions de la Jornada d'Estudi "El món d'ahir de Joan Estelrich (Dietaris, cultura i acció política)" celebrada a la Facultat de Lletres el 25 d'abril de 2014
07/05/2014
JornadasCongresos
Seminari internacional
Seminari internacional 14, 15 i 16 de setembre 2011

Aula de Música, Fac. Lletres
Organitza:
Institut de Llengua i Cultura Catalanes – Càtedra Josep Pla
14/09/2011
Riev 8
Literaturas ibéricas y memoria histórica
Publicación de "Literaturas ibéricas y memoria histórica" en Cuadernos Riev, 8.
13/07/2011

Página 1 de 1Primero   Anterior   Siguiente   Ultimo