Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

Durant la Jornada Pla-Delibes
Jornada sobre Josep Pla i Miguel Delibes al Centre Cultural Blanquerna.
"La gracia suprema de Josep Pla deriva precisamente de su afán por brindarnos una visión de la complejidad del mundo a través de la elementalidad de un pretendido payés del Ampurdán." Miguel Delibes, “José Pla y la Academia”, Informaciones (3-12-1975)
30/10/2017
UniversidadJornadasRecercaSocietat
taula_pla_pairoli
Pla i Pairolí, en paral·lel
Taula rodona a l’entorn del dietarisme i de les relacions entre els dos escriptors gironins, amb la participació del cantautor Raimon, l'escriptor Josep M. Fonalleras i el professor Antoni Martí
21/10/2016
UniversidadJornadasSocietat
pairoli
Taula rodona "Han mirat aquesta terra. Els dietaris, Josep Pla i Miquel Pairolí"
El cantautor Raimon participarà a la taula rodona d'homenatge i estudi de l'obra de Miquel Pairolí, en la qual també intervindran l'escriptor Josep M. Fonalleras i el professor Antoni Martí Monterde
22/09/2016
JornadasSocietat
Cartell Jornada
La jornada d'estudi "Proust a Catalunya. Experiències de lectura (Lectors, crítics, traductors i detractors de la 'Recherche')" va reunir els dies 9 i 10 de juny a Girona lectors, traductors, escriptors, crítics i estudiosos de la literatura per reflexionar i debatre sobre la influència de Marcel Proust en la literatura i la cultura catalanes.
28/06/2016
Jornadas
Taula rodona: "Joaquim Ruyra. Literatura i sensació."
Taula rodona amb la participació de Jordi Cornudella, Miquel Martín, Marina Porras, Toni Sala i Francesc Serés. Modera: Xavier Pla.
13/04/2015
poster
Disponibles les fotografies i gravacions de la Jornada d'Estudi "El món d'ahir de Joan Estelrich"
Fotografies i gravacions de la Jornada d'Estudi "El món d'ahir de Joan Estelrich (Dietaris, cultura i acció política)" celebrada a la Facultat de Lletres el 25 d'abril de 2014