Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

Universitat

Portada del llibre
Es publica el volum de textos inèdits de Josep Pla "Fer-se totes les il·lusions possibles", editat per Francesc Montero.

"Res em fa il·lusió. Quan em parlen de la felicitat, la cursileria de la paraula em fa rebentar de riure. L’ ideal consisteix en fer-se totes les il·lusions possibles i no creure en cap. Decepcionant, depriment, però ¿què hi voleu fer?" Josep Pla.

Durant la Jornada Pla-Delibes
Jornada sobre Josep Pla i Miguel Delibes al Centre Cultural Blanquerna.
"La gracia suprema de Josep Pla deriva precisamente de su afán por brindarnos una visión de la complejidad del mundo a través de la elementalidad de un pretendido payés del Ampurdán." Miguel Delibes, “José Pla y la Academia”, Informaciones (3-12-1975)
30/10/2017
UniversitatJornadesRecercaSocietat
Participants a la presentació
Presentació a Madrid del monogràfic sobre Josep Pla publicat per la revista "Ínsula"
Es va presentar al Centre Cultural Blanquerna de Madrid el número de maig de la revista "Ínsula".

A la foto: Ferran Mascarell, Xavier Pla, Juan Manuel Bonet, Arantxa Gómez, Francisco Fuster i Ignacio Peyró.
taula_pla_pairoli
Pla i Pairolí, en paral·lel
Taula rodona a l’entorn del dietarisme i de les relacions entre els dos escriptors gironins, amb la participació del cantautor Raimon, l'escriptor Josep M. Fonalleras i el professor Antoni Martí
21/10/2016