Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

Madrid, a càrrec d'Enric Juliana. Les ciutats europees de Josep Pla
Les ciutats europees de Josep Pla i el cicle de conferències associat a l'exposició està organitzada per la Càtedra Josep Pla i la Casa de Cultura. La mostra la va produir la Fundació Josep Pla i la Generalitat de Catalunya.
10/09/2014
conferencies
La Primera Guerra Mundial, explicada al vostre institut: "L'impacte cultural de la Gran Guerra (1914-2014)"
La Càtedra Josep Pla, en una iniciativa complementària a la celebració del congrés Internacional "Una guerra civil de paraules. L'impacte cultural de la Gran Guerra a Catalunya, Espanya i Europa (1914-2014)", ha preparat una conferència divulgativa i uns materials de suport totalment gratuïts, per oferir als estudiants de final d’ESO i Batxillerat.
08/09/2014
DocenciaSocietatPromoció
pla
Xavier Pla, guardonat amb el premi Octavi Pellissa pel seu projecte de redacció de la biografia de Josep Pla
El premi Octavi Pellissa, convocat per l'editorial Empúries, distingeix un projecte literari o d'assaig en el camp de les humanitats
18/04/2013
PromocióPublicacions
Josep pla
Exposició "A l'ombra de Josep Pla. Cinc escriptors periodistes gironins de la República" a Figueres
Després de ser presentada a Palafrugell el juny de 2011, i passar per Castelló d'Empúries, La Bisbal d'Empordà i Girona, l'exposició "A l'ombra de Josep Pla. Cinc escriptors periodistes gironins de la República" es trasllada a l'espai cultural "La Cate" de Figueres.
02/10/2012
expo
Exposició "A l'ombra de Josep Pla. Cinc escriptors periodistes gironins de la República" a Girona
Del 6 de setembre al 14 d'octubre de 2012 a la Casa de Cultura de Girona