Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

25/09/2015
Publicació de l'obra de Josep Pla, "Barcelona, una discussió entranyable"
Barcelona, una discussió entranyable

Labutxaca publica l'obra de Josep Pla, "Barcelona, una discussió entranyable", amb pròleg d'Antoni Vives.

Barcelona, una discussió entranyable condensa en trenta-cinc estampes magistrals, ordenades d’acord amb el calendari de les estacions, la visió que tenia Josep Pla de la Barcelona que va conèixer en els seus anys de joventut, quan hi va fer els estudis universitaris al llarg de sis cursos (1913-1919). El llibre va aparèixer per primera vegada a les obres completes de Selecta, amb el títol Barcelona: Papers d’un estudiant (1956); l’edició definitiva, ampliada i amb el títol canviat del 1966 és la que es reprodueix en aquesta edició.