Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme

Arxiu de notícies

07/02/2012
Exposició "A l'ombra de Josep Pla" a Castelló d'Empúries
expo 4

Inauguració de l'exposició "A l'ombra de Josep Pla. Cinc escriptors-periodistes gironins de la República. Claudi Ametlla, Manuel Brunet, Agustí Cabruja, Jaume Gascon i Emili Vigo" a Castelló d'Empúries

expo 1

El divendres 3 de febrer, a les 8 del vespre, va tenir lloc a la capella de Santa Clara de Castelló d'Empúries la inauguració de l’exposició "A l’ombra de Josep Pla. Cinc escriptors-periodistes gironins de la República. Claudi Ametlla, Manuel Brunet, Agustí Cabruja, Jaume Gascon i Emili Vigo". Aquesta exposició, coproduïda per la Càtedra Josep Pla i la Fundació Josep Pla, i que compta amb el suport de l’Institut de Llengua i Cultura Catalanes i el Departament de Filologia i Comunicació de la UdG, la Diputació de Girona i l'Institut Ramon Muntaner, centra la seva atenció en el rescat del periodisme literari i autoreferencial d’algunes figures representatives de les comarques gironines. Vol restituir la memòria de cinc personatges injustament oblidats, que van morir a l’exili o que van quedar silenciats a l’interior, proposant un recorregut que reuneixi la documentació localitzada més rellevant, ordenada i presentada de forma coherent i atractiva. L'exposició, que serà a Castelló d'Empúries fins el 30 de març de 2012, va poder veure's fins el 31 de desembre de 2011 a la Fundació Josep Pla, i amb el seu trasllat a Castelló inaugura la itinerància per les comarques gironines.

expo 3

expo3