Borsa de Treball per a estudiants i titulats

Borsa de Treball

Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17003 Girona

Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

Eurecat
Eurecat llança el programa de beques de doctorat “Vicente López” per incentivar el coneixement científic
La convocatòria de beques oferirà contractes predoctorals a Eurecat a partir d’enguany. La primera convocatòria obrirà setze places i el termini d’inscripció serà fins al 2 de juliol.
22/06/2018
jove.cat
L'estiu, un bon moment per formar-te o treballar en el món de l’educació en el lleure!
Treballar en activitats de lleure o fer cursos intensius de monitor/a o de director/a d’activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil és una bona oportunitat per créixer a nivell personal i professional i l'estiu és un bon moment per fer-ho.
18/06/2018
CÀTEDRA DE GASTRONOMIA
La Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni convoca cinc beques per curs lectiu, destinades a estudis de màster de la Universitat de Girona relacionats amb l’àmbit de la gastronomia i l’alimentació
Aquestes beques es destinen a cobrir la totalitat de l’import de la matrícula de 60 crèdits d’un màster oficial cursat a la Universitat de Girona.
18/06/2018
Europa
Ofertes d'ocupació i de pràctiques en Institucions Europees
Possibilitats d'ocupació i pràctiques en Institucions, Organismes i Agències de la Unió Europea.
15/06/2018
Vols treballar a Europa?
Consulta les ofertes de feina i processos de selecció actius actualment a Europa
15/06/2018
l
Premis ARACOOP als millors treballs de fi grau i fi de màster o postgrau en l’àmbit del tercer sector, l’economia social i les cooperatives
El programa aracoop, amb la col·laboració de la Fundació Roca i Galès, que té com a objectiu principal l’estudi i la promoció del cooperativisme a Catalunya i dels seus principis i valors.
21/03/2018
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
01/01/2018