Borsa de Treball per a estudiants i titulats

Borsa de Treball

Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17003 Girona

Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

b
L'emprenedoria "brava" torna aquest dijous 23 de novembre a les 12:30h al Konig Girona Nord
Veniu a conèixer les experiències emprenedores en el món dels productes artesanals de @eyamodart i @raletraletolot.
17/11/2017
l
Entre el 30 de novembre d’enguany i el 5 d‘octubre de 2018, el CIFO de Salt imparteix el Certificat de Professionalitat de nivell 3 de “Màrqueting i compravenda internacional”
Adreçat principalment a persones amb batxillerat, un cicle formatiu de grau superior o graduats universitaris-. Es poden inscriure tant desocupats com treballadors en actiu en millora d’ocupació inscrits a l’Oficina de Treball del SOC
17/11/2017
Gran empresa de referencia en el sector energético tanto a nivel nacional como internacional, lanza para el curso académico 2017/18 su nuevo Programa de Becas para 80 jóvenes estudiantes con talento y potencial
¿Eres estudiante de últimos cursos de Grado o Máster? ¿Te interesa el mundo de la Energía? Ahora te brindamos la oportunidad de poder aprender en un entorno multinacional, directamente en empresa con los mejores profesionales del sector, de forma que avances en tu carrera profesional en diferentes departamentos dentro de la Compañía. ¿Te animas?
Programa Oportunitat per a emprenedors/es menors de 30 anys
Oportunitat és un programa de desenvolupament de competències i eines emprenedores per desenvolupar una idea de negoci i convertir-la en un projecte empresarial viable i invertible.
l
Programa TLN Mobilicat per a persones joves de les comarques gironines inscrites a la Garantia Juvenil
L’objectiu del Programa TLN Mobilicat és facilitar la inserció laboral a joves inscrits i en situació de beneficiari al Registre del Servei Nacional de Garantia Juvenil per mitjà de la millora del perfil professional i de les competències personals claus realitzant períodes de pràctiques formatives en empreses públiques i privades de la Unió Europea.
l
NOU procediment de gestió de les pràctiques de la Borsa de Treball
Has d'entrar a la plataforma de pràctiques: Ofertes de Pràctiques en empresa
l
Nueva convocatoria de plazas de controladores de tránsito aéreo aéreo con destino en los centros de trabajo de ENAIRE dentro del territorio nacional
• 99 plazas objeto de la convocatoria.
• 15 con cargo a la lista de reserva de candidatos de la bolsa formada en la convocatoria anterior, de mayo de 2016.
• Y un máximo de 16 puestos reservados para los controladores excedentes que soliciten el reingreso.
lo
Contractació en pràctiques de joves beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya 2017
Aquestes ofertes estan dirigides a persones de fins a 29 anys, beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil, i inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya.
Programa de becas Prácticas Fundación ONCE-CRUE en la Universitat de Girona
Programa de prácticas para estudiantes universitarios con discapacidad, para promover la realización de prácticas académicas externas, facilitando su acceso a una primera experiencia laboral y mejorando oportunidades laborales y carrera profesional, desarrollando alguna experiencia laboral antes de terminar sus estudios incrementan sus expectativas de disfrutar de un empleo.
ISDEFE ofrece 20 becas de postgrado remuneradas para jóvenes recién titulados
El proyecto “Tactics: Alliance for your future” cuenta con prácticas remuneradas a través del programa Citius de la Fundación Universidad-Empresa.
04/10/2017