Borsa de Treball per a estudiants i titulats

Borsa de Treball

Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17003 Girona

Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

TrepCamp_Santander
Programa TREPCAMP d'emprenedoria
TREPCAMP, la nova convocatòria global d'emprenedoria impulsada per Banc Santander en col·laboració amb universitats d'EUA, Mèxic i UK, obert a la participació d'emprenedors universitaris de la xarxa de Santander Universitats.
18/05/2018
ACCID
V Jornada ACCID i APC "Noves tendències en Comptabilitat, Control i Finances"
Vic, 1 de juny de 2018
La Jornada té com a objectiu debatre els temes de més actualitat en relació amb la normativa i les millors pràctiques en Comptabilitat i Control, en el marc de la Direcció d’Empreses. A més, la Jornada inclourà la Trobada Anual de l’Agrupació de Professors de Comptabilitat i Control.
17/05/2018
Europa
Ofertes d'ocupació i de pràctiques en Institucions Europees
Possibilitats d'ocupació com a funcionari, agent contractual o agent temporal i possibilitats de pràctiques en Institucions, Organismes i Agències de l'UE.
15/05/2018
Economia social
Acció subvencionada de formació en estratègia empresarial
L’Ateneu Cooperatiu Terres Gironines organitza una acció subvencionada de formació en estratègia empresarial per a entitats de l’economia social amb l’objectiu de dotar a les entitats de coneixements i eines per a la millora de la seva planificació estratègica integral.
15/05/2018
DIPSALUT ha oberta una borsa de treball de tècnics mitjans informàtics (A2)
Borsa de Treball de tècnics mitjans informàtics (A2) oberta.
L'Organisme Autònom de Salut Pública de la Diputació de Girona (DIPSALUT) ha obert la borsa de treball per a tècnics mitjans informàtics (A2).
25/04/2018
Vols treballar a Europa?
Consulta les ofertes de feina i processos de selecció actius actualment a Europa. Hi ha vacants a Alemanya, Àustria, Suècia, Suïssa, Noruega, Regne Unit, Bèlgica, Bulgària, Dinamarca, França, Irlanda i Malta.
18/04/2018
l
Empieza HP Academy 2018, el mejor programa de selección y desarrollo de talento joven en Europa
Ha llegado el momento de buscar al mejor talento joven europeo.
Esta nueva edición de HP Academy cambiará el futuro profesional de 130 recién titulados en las áreas de I+D y Negocio.
23/03/2018
l
Premis ARACOOP als millors treballs de fi grau i fi de màster o postgrau en l’àmbit del tercer sector, l’economia social i les cooperatives
El programa aracoop, amb la col·laboració de la Fundació Roca i Galès, que té com a objectiu principal l’estudi i la promoció del cooperativisme a Catalunya i dels seus principis i valors.
21/03/2018