Borsa de Treball per a estudiants i titulats

Borsa de Treball

Campus Montilivi -Mòduls Centrals - Mòdul 20- 031

17003 Girona

Tel.: 972 41 80 76

borsa@udg.edu

Horari d'atenció al públic

Qui som

Per consultar la informació en llengua de signes catalana, premeu la icona.

Video Multisignes

l
Prácticas educativas para la red de oficinas del BBVA ¡¡¡Sé un draftie!!!
Requisitos:
Ser estudiante de Grado en ADE, Economía, Derecho o carreras afines, mantener la condición de estudiante de Grado durante los seis meses de prácticas, de mayo a noviembre 2018, así como, tener disponibilidad para realizar las prácticas de lunes a viernes de 9h a 14h.
16/01/2018
l
Programa de Formación y Coaching Profesional para Búsqueda Eficiente de Empleo dirigido a jóvenes con discapacidad
El objetivo del programa es mejorar la empleabilidad de los jóvenes con estudios universitarios finalizados, y con ello la oportunidad de trabajar en empleos técnicos y cualificados para los que se han formado.
15/01/2018
VI EDICIÓN JUMPING TALENT – Seguimos apostando por vosotros
¡Arrancamos con una nueva Edición de Jumping Talent, el mayor evento de talento universitario a nivel nacional! En esta ocasión contaremos con la participación de grandes empresas como: BANCO SANTANDER, BRICOMART, BURGER KING, CALIDAD PASCUAL, EY, HILTI, INDRA, LEROY MERLIN, LG, MEDIASET ESPAÑA, SAINT GOBAIN.
11/01/2018
lo
Programació de cursos de formació Fundació Paco Puerto
Formació professional per a l'ocupació (formació subvencionada).
Cursos: Dinamització, programació i desenvolupament d’accions culturals i Anglès nivell C1.C.
08/01/2018
l
Oportunitats laborals per treballar a Baden-Württemberg
Per a persones en situació d'atur i amb formació qualificada per treballar en diferents sectors o perfils professionals
18/12/2017
l
S'ha obert el termini d’inscripció per els estudiants de la VII convocatòria del Programa “Becas Santander CRUE CEPYME, Prácticas en Empresas”
Programa orientat a complementar la formació dels estudiants universitaris, apropant-los a la realitat de l’àmbit professional, ampliant el seus coneixements i afavorint el contacte amb l’empresa que podria facilitar la seva inserció laboral.
15/12/2017
l
NOU procediment de gestió de les pràctiques de la Borsa de Treball
Has d'entrar a la plataforma de pràctiques: Ofertes de Pràctiques en empresa
30/10/2017
Pràctiques no laborals en empreses per a joves, recent titulats.
El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) gestiona un servei adreçat a les empreses per tal de que aquestes puguin oferir pràctiques no laborals a persones joves en situació d’atur, entre 18 i 25 anys i que disposin d’una nivell determinat de formació però sense experiència professional prèvia (o inferior a 3 mesos) associada a aquesta formació.
01/01/2018