Biblioteca de la UdG

02/05/2018
Exposició "25 anys de cartells a la UdG" al campus Centre
exposició

Al llarg de 25 anys, la Universitat de Girona s'ha fet present en la memòria visual de la nostra societat a través dels cartells que han anunciat esdeveniments de tot tipus i que han servit perquè la UdG deixés un pòsit artístic que ara rememorem. L'exposició "25 anys de cartells a la UdG" és una tria de vint-i-cinc exemples de cartellisme que s'observen des de l'òptica estètica, però també com a reflex de què ha estat la vida universitària en aquest temps.

L'exposició, organitzada pel Servei de Publicacions de la Universitat de Girona, es podrà visitar fins al 30 de juny a la biblioteca del campus Centre.

El visitant podrà observar l'evolució del grafisme i també es farà càrrec de l'evolució de la institució en tot aquest temps, tot observant d'una llambregada aquesta conjunció d'estètica i història. 25 anys de disseny al servei d'una Universitat.