Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Centro de Documentación Europea

Centre de Documentació Europea

Directora acadèmica: Mariona Illamola

Responsable: Eva Monge

Administrativa: Anna Sans

Biblioteca Montilivi-Edifici 2
Campus Montilivi
E-17071 Girona (Spain)
Telf: (34) 972418218
Fax: (34) 972418361
 cde@udg.edu

f
Conversa amb la Dra. Mariona Illamola i Dausà. Programa L'Illa de Robinson TV El Punt Avui. 19 de juny de 2018
La directora d'Europe Direct Girona i del CDE, la Dra. Mariona Illamola i Dausà, professora de Dret Internacional especialitzada en Dret de la Unió Europea a l'UdG va participar en el programa de televisió L'Illa de Robinson del Punt Avui per parlar sobre immigració.
10/07/2018
f
Preguntes i respostes: Què proposa la Comissió en la nova Directiva sobre drets d'autor?
La Comissió Europea va proposar una reforma de la normativa sobre drets d'autor el 14 de setembre de 2016. A la Directiva proposada s'actualitza el conjunt existent de normes sobre drets d'autor per adequar-les a un mercat únic digital que funcioni correctament.
05/07/2018
f
Butlletí quinzenal d'ofertes de feina a través de la Xarxa EURES
Des del Servei EURES del SOC us fem arribar el llistat quinzenal d’ofertes en difusió a través de la Xarxa EURES, procedents dels diversos països de l’Espai Econòmic Europeu.
f
Comença la presidència austríaca del Consell
El programa de la presidència austríaca gira al voltant de les qüestions de migració i asil, la protecció de les fronteres exteriors, la lluita contra la radicalització, el terrorisme i la delinqüència organitzada i la seguretat digital.
Convocatòria del programa Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu
Convocatòria del programa Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu, que vol apropar el Parlament Europeu als alumnes i professors. El programa es dirigeix a centres educatius amb alumnes de 4t d'ESO / 1r de batxillerat i de formació professional.
f
Butlletí Informatiu quinzenal de les ofertes de feina a institucions, organismes i agències de la UE
Butlletí Informatiu quinzenal sobre possibilitats d'ocupació com a funcionari, agent contractual o agent temporal a les Institucions, Organismes i Agències de la Unió Europea (UE).
Butlletí quinzenal pràctiques UDA
Butlletí Informatiu quinzenal sobre pràctiques a les Institucions, Organismes i Agències de la Unió Europea (UE).
f
Nuevas normas de la UE que garantizan una protección mejor a 120 millones de turistas este verano
A partir del diumenge 1 de juliol, els viatgers que reservin vacances combinades gaudiran de més drets en tant que consumidors.
f
La UE finançarà a 48 PiMEs espanyoles perquè impulsin els seus projectes d'innovació
Espanya lidera el nombre d'empreses beneficiàries (48) de l'Instrument PIME de la Comissió Europea, que ajudarà a transformar les idees innovadores en realitats que arribin al mercat
f
Declaració dels comissaris Bulc i Arias Cañete sobre l'aprovació del primer pla mundial de reducció de les emissions de l'aviació
La Comissió Europea acull amb satisfacció l'aprovació pel Consell de l'Organització d'Aviació Civil Internacional (OACI) de les normes essencials del pla de reducció i de compensació de carboni per a l'aviació internacional (Corsia en les seves sigles angleses) per fer front a les emissions de CO2 del sector de l'aviació.