Cerca de notícies

Recull de notícies

Qualitat

venice
Anunciada als Venice Days la terna finalista al Premi LUX de cinema 2016: "As I open my eyes”, “My life as a courgette” i “Toni Erdmann”
“As I open my eyes”, de Leyla Bouzid; “My life as a courgette”, de Claude Barras; i “Toni Erdmann”, de Maren Ade, competiran pel guardó en l’any del seu 10è aniversari
27/07/2016
SocietatPromocióQualitat
eco
Unió de l'Energia i acció pel clima: impulsar la transició d'Europa cap a una economia hipocarbónica
La Comissió presenta un conjunt de mesures destinades a accelerar la transició cap a tecnologies de baixa emissió de carboni en tots els sectors de l'economia europea.
21/07/2016
SocietatQualitat
magels
SEMINARI: El control de les Agències de l'Espai de Llibertat, Seguretat i Justícia. Contrapès necessari a la seva autonomia
Dilluns 13 de Juny de 2016
Aula Europa. Seu de les institucions europees a Barcelona, Passeig de Gràcia 90, 08008 Barcelona
30/05/2016
UniversitatJornadesRecercaQualitat
imatge
Summer School: EU Law and its Implementation
Luxembourg, 27 June - 8 July 2016
07/03/2016
JornadesRecercaQualitat
eu
SEMINAR:Preparing for the EPSO Competitions
The Road to the European Institutions
Luxembourg, 21-22 March 2016
24/02/2016
JornadesPromocióQualitat
magels
MAGELS- Mapa d'Agències de l'Espai de Llibertat, Seguretat i Justícia
Convocatòria per a la presentació de comunicacions "EL CONTROL DE LES AGÈNCIES EUROPEES DELESPACIO DE LLIBERTAT, SEGURETAT I JUSTICIA.CONTRAPESO NECESSARI AL SEU AUTONOMIA"
Barcelona 13 juny 2016
11/02/2016
UniversitatJornadesRecercaQualitat
pic
Juvenes Translatores: Avui es donen a conèixer els guanyadors del concurs de traducció per a centres d'ensenyament de la UE
A Espanya han participat 53 centres, amb 248 alumnes en total.
Espanya és el 5è país amb més escoles participants.
Es selecciona un guanyador a cada país; a Espanya ha estat premiada una alumna de l'IES Trevenque (La Zubia, Granada).
03/02/2016
DocènciaPromocióQualitat
sajarov
Acte Premi SAJAROV- Parlament Europeu-15 de febrer-Madrid
Raif Badawi, blocaire saudita i defensor dels drets humans, ha estat guardonat amb el Premi Sakhàrov del Parlament Europeu en suport a la defensa dels drets humans i les llibertats de consciència en 2015.
03/02/2016
JornadesPromocióQualitat
EIB
Dues noves eines del Pla Juncker per impulsar la inversió
En el marc del Pla d’Inversions per a Europa,la Comissió Europea i el BEI impulsen dues noves eines: Portal Europeu de Projectes d'Inversió (EIPP) i Centre Europeu d’Assessorament per a la Inversió (Advisory Hub)
19/01/2016
RecercaSocietatPromocióQualitat
TPE
La nova targeta professional europea professional facilita la feina dels professionals a tota la UE
Infermers, farmacèutics, fisioterapeutes, guia de muntanya i agents de la propietat immobiliària, a partir d'ara, poden exercir la seva professió més lliurement en altres països de la UE gràcies a la targeta professional europea (TPE).
19/01/2016
SocietatPromocióQualitat
euregio
CONVOCATÒRIA EUROCAMPUS 2015 DE L'EUROPREGIÓ PIRINEUS MEDITERRÀNIA: AJUTS A LA CREACIÓ DE DOBLES TITULACIONS
L'Eurocampus Pirineus Mediterrània té com a objectiu afavorir l'intercanvi de coneixements i la mobilitat d'estudiants, professors i investigadors en l'Euroregió Pirineus Mediterrània, així com fer més atractiu l'ensenyament superior al territori euroregional.
seg
Data Protection Compliance in the EU
Maastricht, 7-9 December 2015
09/11/2015
JornadesRecercaQualitat
bcn
¿Cómo cumplir con Europa? Soluciones ante la nueva contratación pública
Barcelona, 30 de noviembre y 1 de diciembre de 2015
28/10/2015
UniversitatJornadesPromocióQualitat
hosp
L’Hospital de Cerdanya suma el millor dels sistemes de salut català i francès
L’Hospital de Cerdanya és l’únic centre de salut transfronterer d’Europa i té gestió conjunta de Catalunya i França.
06/10/2015
UniversitatRecercaSocietatQualitat
SEDA
Neix SEDA. Arxiu Digital Espanya-Unió Europea
El Centre de Documentació Europea de la UdG participa en aquest projecte on es trobaran documents importants d'Espanya i la Unió Europea, així com la producció científica de les universitats sobre aquesta matèria. SEDA es presenta oficialment el 4 de desembre a la seu de la Representació de la Comissió Europea a Madrid.
03/12/2012
UniversitatRecercaDocènciaQualitat