Cerca de notícies

Recull de notícies

Europa? Millor
El Punt Avui. Article d'opinió d'en Xavier Serra i Besalú, professor de Filosofia
29/03/2016
SocietatPublicacions
afers
Revista Cidob d'Afers Internacionals, article de la Dra Mariona illamola Dausà: 'EU-LISA, el nuevo modelo de gestión operativa de las distintas bases de datos de la UE'
'EU-LISA,el nuevo modelo de gestión operativa de las distintas bases de datos de la UE' Mariona Illamola Dausà
27/01/2016
RecercaPromocióPublicacions
f
New Eurydice Publication - National Sheets on Education Budgets in Europe – 2015
Do you want to know if European countries have increased their education budgets compared to last year? And if so, why and by how much?
12/01/2016
ce
Avui entren en vigor noves normes per millorar la protecció de les víctimes de delictes a la UE
Les noves normes de la UE sobre els drets de les víctimes que s'aplicaran a partir d'avui introduiran importants canvis en la forma de tractar a les víctimes de delictes a Europa.
16/11/2015
UniversitatSocietatPublicacions
panorama
Panorama 53: Europa es torna digital
L'edició d'estiu de Panorama ja està disponible en línia i l'article editorial celebra els 25 anys del programa Interreg amb un resum dels 20 projectes amb més èxit, un calendari d'esdeveniments especials de l'aniversari i una entrevista amb Iskra Mihaylova diputada del Parlament Europeu i presidenta de la comissió REGI del Parlament Europeu.
03/09/2015
f
Guia del finançament europeu per al sector turístic 2014-2020.
Guide on EU funding for the tourism sector (2014-2020).
Aquesta guia ha estat preparada per diverses raons, començant per la importància estratègica del turisme per a la UE
21/10/2014
pib
Article de la Mariona Illamola publicat a la Revista UDGENT
Mariona Illamola Dausà, professora agregada interina a la UdG i la coordinadora del Màster en Advocacia. Actualment dirigeix el Centre de Documentació Europea que dóna suport a la comunitat universitària en la docència i recerca en temes europeus; i el Centre Europe Direct, finançat per la Comissió Europea, adreçat a acostar la UE a la ciutadania.
19/09/2014
biodiversitat
Estratègia sobre la biodiversitat de la UE (2020)
23/04/2013