Recull de notícies

Cerca de notícies

Recull de notícies

11/01/2011
Primera conferència del cicle “Idees d’e-futur”
Xavier Verdaguer

Xavier Verdaguer, emprenedor instal·lat a Silicon Valley, inaugura el 12 de gener el primer cicle de conferències “Idees d’e-futur” que tindran lloc al Parc Científic i Tecnològic.

El Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona i l’Àrea de Desenvolupament Local i Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Girona promouen el cicle "Idees d’e-futur" amb l’objectiu de fomentar la creativitat, divulgar la innovació i promoure el networking. Durant sis mesos, de gener a juny, han estat previstos diversos col·loquis que pretenen analitzar el moment actual i les perspectives de futur del format 3D, la televisió, les xarxes socials, la rendibilitat del comerç electrònic o el posicionament d’una marca a internet, entre d’altres.

A més de Xavier Verdaguer, el cicle comptarà amb la presència de Jordi Llompart, periodista i director de la primera pel·lícula en 3D a Europa, Genís Roca, director de RocaSalvatella i expert en posicionament 2.0 i l’ús empresarial de les xarxes socials, Xavier Pascual, vicepresident de Toshiba al Sud d’Europa i Feli Benítez, directora de Privalia a l’estat espanyol.

Les conferències, organitzades per Catalunya Valley i que adopten el format d’un esmorzar col·loqui, tindran lloc l’últim dimecres de cada mes, de gener a juny. S’inicien el 12 de gener i finalitzen el 25 de juny. Cadascun dels ponents tractarà un tema específic per promoure un relat final, resultat de la suma de les aportacions. Els assistents a les jornades podran participar en el sorteig d’una tablet Toshiba Journe.

Primera conferència:

Xavier Verdaguer, emprenedor instal·lat a Silicon Valley amb la seva empresa Innovalley.

Dimecres 12 de gener

Lloc: Edifici Narcís Monturiol, Parc Científic i Tecnològic de la UdG

Horari:

9,10 h.             Presentació de la jornada

9,15 h.             Inici de la ponència

9,50 h.             Intervenció dels assistents amb preguntes al convidat

10,15 h.           Esmorzar/networking

11 h.                Cloenda de la jornada

Consulteu el programa complet en Pdf