Recull de notícies

Cerca de notícies

Recull de notícies

20/10/2010
La Universitat dels nens i les nenes de Catalunya (udn2.cat)

La UdG participa activament en el projecte "La Universitat dels Nens i Nenes de Catalunya", que pretén oferir l’oportunitat als alumnes d'educació primària de Catalunya d’apropar-se a la universitat, a la ciència i a la cultura, i de permetre’ls conèixer de primera mà què és i què es fa a la universitat.

La Universitat dels nens i nenes de Catalunya a la UdG ofereix un seguit de tallers en el marc de l’eslògan «Et vols banyar? Vols que sigui fantàstic? Capbussa’t en la química i neda entre robots». El fil conductor de les activitats és l’aigua i els participants podran experimentar en química i robòtica.

El Parc Científic i Tecnològic —un espai ampli i còmode amb grans zones d’aparcament, de fàcil accés per a autobusos, on es troben les instal·lacions de recerca i que disposa d’aules modulables per encabir un petit grup o bé un gran grup d’assistents (més de cent alumnes)— acull les dues jornades programades l’una pel proper 19 d’octubre i l’altre pel 3 de maig de 2011.

Consulteu la crònica audiovisual de la jornada del 19 d'octubre.

La Universitat dels Nens i Nenes de Catalunya (udn².cat) és un programa que impulsen les vuit universitats catalanes —la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Universitat Pompeu Fabra (UPF), la Universitat de Girona (UdG), la Universitat de Lleida (UdL), la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)— a través de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP).

La iniciativa també té el suport de Talència, dels departaments d'Educació i d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, i de Caixa Catalunya.