Recull de notícies

Cerca de notícies

Recull de notícies

19/07/2010
La Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni Literari organitza un itinerari literari per la Facultat de Lletres
La casa de la literatura

La Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni Literari participa en el programa "Indika Patrimoni cultural i educació" de la Diputació de Girona amb l'itinerari literari "La casa de la literatura", un recorregut per la Facultat de Lletres de la mà dels escriptors.

L'itinerari literari per la Facultat de Lletres, "La casa de la literatura", contempla aturades als punts literaris triats per a llegir textos dels autors seleccionats. La Facultat de Lletres és la seu de la Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni literari i és la casa de la literatura per excel·lència. No només s'ensenya literatura a les seves aules, sinó que s'hi conserven llegats d'escriptors. Hi ha escriptors que hi donen classe, i han passat molts escriptors per les seves aules, que hi han deixat empremta.

Amb una durada de 1h 30 min, aquest itinerari pretén divulgar el patrimoni literari de la Facultat, amb un recorregut per diversos punts:

• Plaça Ferrater Mora NADAL, J. M. FERRATER MORA, J.
  • Vestíbul CONGOST, R. i ARAGÓ, N. J.
  • Claustre arbrat DEFEZ, A. VILALLONGA, M. SHAKESPEARE, W. Traducció de Salvador Oliva.
  • Rètols entrada edifici despatxos PUIG, V. ANGLADA, M. A.
  • Sala de Graus VAYREDA, M.
  • Mural COMADIRA, N.
  • Terrassa BERTRANA, P. COMADIRA, N. GAY de MONTELLÀ, SANT VICENT FERRER, Edició de X. Renedo i L. Cabré.
  • Aula C3 CERCAS, J. CORTADELLAS, X.
  • Claustre del pou SALA, J. BERTRANA, A. (Guió i selecció de textos: E. Fabrellas, F. Uccella i M. Vilallonga)

Més informació al web del programa "Indika Patrimoni Cultural i educació" de la Diputació de Girona.