Recull de notícies

10/11/2009
Del 13 al 24 de novembre del 2009, vine i participa de la Setmana de la Ciència
Setmana de la Ciència 2009 a la UdG

Amb l'objectiu d'apropar el coneixement científic i tecnològic a la societat, la UdG ha organitzat un seguit d'activitats per tal d'aconseguir una major comprensió social de la ciència i una millor apreciació de l'impacte que té sobre l'activitat quotidiana i la millora de la nostra qualitat de vida.

La inauguració de la Setmana de la Ciència se celebrarà el divendres 13 a les 12:30 h a la Facultat de Ciències amb una conferència de Francesc Mauri. Durant tot el matí hi tindrà lloc la 5a. Fira de la Química i la diada de sant Albert Magne, patró dels estudiants de ciències.

El programa de la Setmana Ciència www.udg.edu/setmanaciencia inclou tallers (Qüestió de nassos o Educació científica basada en l’experimentació: propostes per a infantil i primària), projeccions (documental la hora 11), activitats de divulgació científica (la Fira de la Química), conferències (El Darwinisme i els mitjans de comunicació), exposicions (Galileu Galilei: Un món d’estrelles), taules rodones (Eiximenis, l’orde franciscà i el vi, Innovació en la promoció de la salut cardiovascular o la Cloenda de l’Any Darwin).

Per celebrar l’any de l’Astronomia, i l’any Darwin l’OITT organitza les activitats de divulgació científica Planetari UdG: un univers per descobrir i un Viatge per la història de l’evolució. Totes dues activitats es duran a terme en una carpa a la Plaça Jaume Vicens Vives de Girona (darrere els Jutjats), del 17 al 24 de novembre.