Cerca d'activitats

Recull d'activitats

La geometria de Gaudí: de les formes naturals al disseny informàtic

Període:
2 d'octubre, a les 20h.
Lloc:
Casa de Cultura de Girona (Aula Magna) - Plaça de l'Hospital, 6 - Girona
Organitza:
Càtedra Lluis Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica (UdG) - Casa de Cultura de Girona

Conferència del Dr. Josep Gómez Serrano, Catedràtic del Departament d'Estructures a l'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquesta conferència és la primera del cicle Les formes de l'arquitectura, conferències de divulgació científica organitzades per la Càtedra Lluís Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica i la Fundació Casa de Cultura de Girona.

Resum. El responsable de la construcció de la nau central de la Sagrada Família ens parlarà dels aprenentatges geomètrics de Gaudí, de les aplicacions geomètriques del gran arquitecte en les seves obres i del nou projecte geomètric per a la Sagrada Família.

Breu currículum del conferenciat. Josep Gómez Serrano és Catedràtic del Departament d'Estructures a l'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya. Profund coneixedor de l'obra de Gaudí, és actualment el director de l'equip d'arquitectes responsable de les obres de construcció de la nau central de la Sagrada Família. És autor, entre d'altres, dels llibres La Sagrada Família, De Gaudí al CAD, L'obrador de Gaudí i Sagrada Família s. XXI Gaudí ara.