Cerca d'activitats

Recull d'activitats

Sessió de presentació de Màsters Universitaris en l'àmbit tecnològic (curs 2008/09)

Període:
10 de juny
Lloc:
Escola Politècnica Superior

Et convidem a la presentació dels màsters universitaris de l’àmbit tecnològic pel proper curs 2008-2009. Com saps, estem en un procés de transformació del sistema d’ensenyament superior amb el propòsit de convergir amb la resta de països europeus. En aquest procés de convergència, els màsters universitaris son una peça clau de la formació universitària i en ells recau la formació especialitzada. A la UdG aquests màsters s’han agrupat en 5 POPs o Programes Oficials de Postgrau ( Tecnologia, Ciències Experimentals i Sostenibilitat, Ciències Humanes i de la Cultura, Ciències Socials, de l’Educació i de la Salut). En aquesta sessió us volem presentar els màsters amb un perfil més tecnològic. Es tracta de màsters que s’han dissenyat amb la particularitat d’apropar la recerca amb la docència, amb la voluntat d’afavorir la mobilitat i col•laboració empresarial en la formació i amb l’objectiu de incorporar la R+D+I com a sortides professionals d’enginyers, enginyers tècnics, llicenciats i diplomats.

LA SESSIÓ DE PRESENTACIÓ DE MÀSTERS UNIVERSITARIS EN L’ÀMBIT TECNOLÒGIC (CURS 2008/09) TINDRÀ LLOC:

Dia: Dimarts 10 de juny

Hora: 16-18h

Lloc: Aula II-08 (ESCOLA POLITÊCNICA SUPERIOR, Edifici P.II)

A qui va dirigit?

Graduats (tant llicenciats i enginyers com diplomats o enginyers tècnics) de totes les titulacions d’àmbit tecnològic (en particular de l’EPS), estudiants que acabin enguany o de darrers cursos i que tinguin interès en:

- Formar-se i especialitzar-se en un dels àmbits dels màsters.
- Iniciar una carrera professional en R+D+I (treballar en centres tecnològics, departaments de R+D d’empreses, participar en projectes de R+D+I, etc.)
- Fer estudis de doctorat (la majoria de màsters presentats donen accés directe al doctorat)

Quins màsters es presentaran?

• Erasmus Mundus European Masters in Vision and Robotics (VIBOT)
• Màster en Biotecnologia Alimentària
• Màster en Informàtica Industrial i Automàtica
• Màster en Mecànica de Materials i Estructures
• Màster Interuniversitari en Computació
• Màster Interuniversitari en Enginyeria Tèxtil, Paperera i Gràfica
• Màster Interuniversitari en Environmental Process Control Engineering
• Màster Interuniversitari en Polímers i Biopolímers
• Màster en Ciència i Tecnologia de l’Aigua
• Màster en Medi Ambient
• Business Innovation and Technology Management

Que tenen de particular aquests estudis?

Entre les particularitats comuns d’aquests estudis de màster, i que els fan fortament atractius i diferenciats dels estudis actuals, voldria destacar les següents:

- Formació especialitzada en l’àmbit concret de cada màster (mireu els enllaços per més informació).
- Integració de l’estudiant en projectes de R+D en el període corresponent a la Tesi de Màster o Treball Fi d’estudis.
- Adquisició d’experiència professional al integrar-se l’estudiant en l’execució de projectes i/o convenis de col•laboració.
- Adaptació curricular a través de itineraris i optativitat de crèdits.
- Actualment, grups molt reduïts d’estudiants. Fet que possibilitat l’adaptació de continguts en funció dels perfils de formació de cada estudiant.
- Internacionalització i mobilitat: alguns màsters son interuniversitaris, altres contemplen la mobilitat (altres universitats, centres o empreses) en la tesi de màster.
- Accés des d’una titulació universitària ( enginyers, enginyers tècnics, llicenciats o diplomats)

Més informació dels màsters

Web curs 2008/09