Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

Cerca d'activitats

Archivo de actividades

"La llengua, avui: reptes i propostes actuals". Conferència de Biel Mesquida

Inici:
11/01/2012 13:00
Fi:
11/01/2012 14:30
Lloc:
Sala de Graus de la Facultat de Lletres
Organitza:
ILCC - Grup d'Història de la Llengua
Crèdits:
Assistència lliure

Dins el cicle de conferències "La llengua, avui: reptes i propostes actuals", intervindrà l'escriptor Biel Mesquida, en el bloc "La llengua i la creació literària actual". L'acte tindrà lloc a la sala de graus, a les 13 h del dia 11 de gener.

mesquida

BIEL MESQUIDA és escriptor, biòleg i periodista.

Ha guanyat els premis Prudenci Bertrana amb L'Adolescent de sal (1975), premi de la Crítica de la narrativa catalana (1995) i premi Ciutat de Barcelona (1996) amb Excelsior o el temps escrit (1995), premi Ciutat de Palma-Llorenç Villalonga de la novel·la amb Vertígens (1998), i premi Nacional de Literatura amb Els detalls del món (2006). Ha fet també traduccions, ràdio i guions de televisió i de cinema (El mar, pel·lícula d'Agustí Villaronga, 2000, sobre la novel·la homònima de Blai Bonet).

Col·labora de manera habitual en diverses publicacions estatals i l’any 2005 va ser guardonat amb la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya.