Facultat de Lletres

21/09/2011
El Taller d'impremta participa a la Nit de la recerca
arbre

El professor Xavier Renedo i el seu equip participaran amb l'activitat del Taller d'Impremta a la Nit de la Recerca d'enguany, en què presentaran un punt de llibre troquelat

arbre El divendres 23 de setembre el Taller d’Impremta de la Facultat de Lletres serà present, com cada any, a la ‘Nit de la Recerca’.  La novetat que es presentarà aquest any serà un punt de llibre troquelat inspirat en un gravat de l’edició llatina de l’”Arbre de Ciència” de Ramon Llull que l’any 1505 va sortir de les premses de Pere Posa a Barcelona.

Hem triat aquest gravat perquè un dels temes de l’any de la ciència és l’arbre —l’altre és la química. La iniciativa ha estat possible gràcies al suport de la Facultat de Lletres, dels Departament de Filologia i Comunicació i d’Història i Història i Història de l’Art, de l’Institut de Llengua i Cultura Catalanes i del Vicerectorat de Relacions Institucionals, Societat i Cultura. L’acte tindrà lloc a la Casa de Cultura de Girona entre les cinc de la tarda i les deu del vespre.

Web del Taller d'Impremta a Lletresibits